Znajdź sklep
Test słuchu online
Skontaktuj się z nami!
Umów wizytę teraz
Profilaktyka Słuchu
Ochrona słuchu
Phonak Audeo Sphere Infinio
NEW
Zobacz wszystkie artykuły

Reklamacje i skargi

Możesz podzielić się z nami opinią na temat naszej pracy na jeden z wybranych sposobów.

Szanowny Kliencie,

Jeśli nie jesteś zadowolony ze świadczonych przez nas usług, jakości zakupionego towaru lub chcesz podzielić się swoją opinią na temat naszej pracy możesz złożyć reklamację w jeden z poniższych sposobów:

  • Wysyłając e-mail na adres reklamacje@geers.pl, z załączonym skanem wypełnionego formularza reklamacji wraz z Twoim podpisem,
  • Kontaktując się z naszą bezpłatną infolinią pod nr 800 133 377,
  • Pozostawiając wypełniony i podpisany formularz reklamacji w jednym z naszych oddziałów,
  • Przesłać do nas list z opisem reklamacji lub wypełniony i podpisany formularz reklamacji na adres:

Sonova Audiological Care Polska Sp z o.o.

Ul. Narutowicza 130

90-146 Łódź

Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko klienta, adres do korespondencji i opcjonalnie adres e-mail.

Czas odpowiedzi na reklamację wynosi 14 dni. O wyniku reklamacji zostaniesz poinformowany listownie lub e-mailowo, na wskazany w zgłoszeniu adres.

Jeśli chcesz sprawdzić status swojej reklamacji skontaktuj się z nami pod nr 800 133 377 podając swoje imię i nazwisko, a także nr reklamacji i datę jej złożenia.

Nasze rozwiązania
  • Ochrona słuchu
  • Rodzaje aparatów słuchowych
  • Marki aparatów słuchowych
Skontaktuj się!
  • Bezpłatna infolinia
    800 13 33 77
  • Znajdź sklep
  • Formularz kontaktowy
  • O nas
  • Globalna Polityka Prywatności
  • Polityka Plików Cookie
  • Preferencje Dotyczące Plików Cookies
  • Regulamin Sklepu Internetowego
  • Dokumenty
  • Regulaminy
  • Reklamacje i skargi